Candle in my life

setiap kegembiraan mesti ada kesedihan right? impossible lahh dalam hubungan semuanya kita dan pasangan kita happy go lucky je. am i right? macam ainna dengan dia. kadang kadang ada benda yang buat kita orang happy,ada benda yang buat kita orang sedih. kesedihan dalam hubungan seseorang nak berlaku ambil masa sekejap jeee. kadang kadang dalam masa 1 saat kesedihan tu dah timbul dalam hubungan kita, tapii kalau kebahagian tu agak mustahil. but apa yang dia selalu cakap dekat ainna, kita kena redha dengan segala dugaan yang diberi oleh Allah SWT. and sekarang ainna redha dengan dugaan yang ainna terima. even hubungan kita orang keruh sekarang, ainna tetap sabar and tak pernah putus asa untuk jernihkan balik. orang dulu dulu cakap usaha tangga kejayaan. 

ainna tak pernah rasa jemu dengan dia even dia jarang whatsapp ainna or call ainna. ainna tahu dia pun busy. 'your are candle in my life' sebenarnya pepatah ni takada pun dalam mana mana jurnal or whatever. ainna yang reka sendiri. 'candle in my life' ni ibarat dia seperti ni lahh. awak ibarat lilin dalam hidup saya. kalau ada awak, terang la hidup saya, kalau takada awak maka gelaplahh hidup saya. hahhhhhhh. macam tulahh. tapiikan ainna selalu taruh harapan yang tinggi dekat dia. and kadang kadang ainna terpikir balik, taruh harapan tinggi tinggi dekat orang ni takmakan diri sendiri balik ke? InsyaAllah, apa yang ainna impikan selama ni mungkin jadi milik ainna. Aminnnnnnnn. 

#Dear Najmie Irfan 

awak, saya sayang awak sangat sangat. saya tahu saya banyak sakitkan hati awak. tapi apa yang saya tahu saya sayang awak lahh. takada orang lain pun. saya SETIA ni. tak curang pun. emmm kalau awak taknak percaya jugak, nak buat macam mana kan . tapi awak, hubungan kita akan kekali sampai bila bila InsyaAllah , kalau kita salim mempercayai antara 1 sama lain. okay lahh awak. Assalammualaikum.