Menunggu Kehadiran Mereka :"(

ni masa party birthday kita kan nabila . kau ingat lagi tak ? aku rindu semua ni weyy .
heyy . sekali lama dah aku tunggu korang . tapi tak muncul muncul juga . bila korang nak muncul pun aku tak tahu . dari dulu lagi aku ajak , but tak ada response 1 pun . sedihh habaq hang . bila tengok je muka korang mesti aku nak nangis . tapi taknak korang perasan punya pasal , aku terpaksa menangis dalam hati walaupun aku tahu ia amat memedihkan . sekarang ni tak ada dah belajar sama sama , tidur sama sama . buat bising sama sama , makan sama sama . aku rindu semua tu lahh . bila lagi nak buat :'( . serious sedih . mata ni dah tak larat nak keluarkan air mata walaupun setitik . hidup aku macam batu dari mata korang . ohhhh hidup harap kau tabah da tabah sampai aku mati yee .




yang ni pulak masa open house tahun 2012 kat rumah aku . kau ingat tak . semua aku rindu 

semua kisah pahit manis antara kita aku rindu nabila . bila lagi benda ni nak jadi ?