What?! PMR results ?!

Assalammualaikum . ehem ehem ehem *cuci sat , blog berkarat. Hahhh lama dah tak update blog. Lappy rosak tu yang lama tak update tu. Jeng jeng jeng. Jom buat gempak sikit hari ni.

*kenapa ainna buat muka macam tu?

meman patut pun ainna buat muka macam tu because PMR results KELUAR ESOK! ESOK! ulang suara , PMR RESULTS KELUAR ESOK! *opsss maafkan saya, terlebih pulak. hahaha . ainna gementar sebenarnya nak amik results . tahu sebab apa? ainna takut ainna kecewakan parents ainna kalau ainna takdapat straight A's . ainna harap sangat ainna dapat 8A's so ainna boleh tunjukkan dekat parents ainna yang selama ni ainna bersungguh sungguh study and ainna tak pernah main main time study*ada pembohongan sikit di situ. 

Encik Saiful Bahri B. Nasarah telah berkata bahawa jika saya  mendapat straight A's , beliau akan membeli saya sebiji camera Nikon/Canon . Can i get it? ohhhhh yesssss i can. ainna kena tunjukkan dekat abah yang ainna mampu buat. 

Puan Aida Bt. mohd Kasim telah berkata dia akan membeli bla bla kat saya and saya taktahu apa dia. ohhhhhhhh . i'm very afraid . ainna cool down . i know you can do it. YOU CAN! 

to maa lovely brother and maa uncle . i have to beat you two. i have to . 

btw btw btw to batch 97 , good luck for tomorrow. apa yang kita boleh buat hanyalah berdoa dan redha dengan apa yang kita perolehi esok. ainna doakan korang berjaya and doa jugak untuk ainna. nanti dah dapat results tu, story la kat ainna, ainna nak tahu jugakkkkk . 

okay paipai Assalammualaikum